[linux] OT: adsl pppoe

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Úterý Září 23 12:59:36 CEST 2003

ano to je pekne riesenie, ale akurat tak na doma.

pokial chces routovat linux-boxom, tak to trochu
smrdi: NAT-ujes dvakrat, tu istu lanku, najprv cez
linux-router potom cez ten modem

defaultne presmerovanie vsetkych portov na IP
linux-boxu takisto vsetko neriesi ako sa na prvy
pohlad zda, v zavislosti od firmware routera si
odfajcis viac-ci menej protokolov, principialne tie co
info o IP nesu aj v tele paketu a nie len v jeho
hlavicke