[linux] fetchmail, bcc, mailovy kos

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Úterý Září 23 14:20:16 CEST 2003

Cafko
Nejako mam stale problemy s vyberanim a triedenim posty z mailoveho kosa.
Situacia je takato:
k providerovi chodia do jednej pop3 schranky maily pre viac domen
a samozrejme aj viacerych uzivatelov. Ja ich vyberam, posielam SMTP
(amavisd) ktory ich skontroluje a potom ich posle dalsiemu SMTP postfixu
(amavis aj postfix su na jednej masine).
Problem som mal ze ked adresat bol uvedeny v Bcc, nezatriedil sa mu mail
spravne, tak som do .fetchmailrc pridal
envelope "Received:"
a hura, fungovalo ako ma...
ale zase sa nasiel iny problem, ze ked niekto posle mail

to:user1 na domena.sk
cc:user2 na domena.sk

tak v maily nie je v hlavickach Recived  cast "for ..." (komu je to
urcene) - asi preto lebo je to urcene pre viacerych userov u mna a potom
sa mi to doruci pre usera, cez ktoreho sa stahuju maily

moj .fetchmailrc vyzera asi takto

poll "pop3.server.sk" no dns proto POP3 localdomains domena1.sk domena2.sk  domena3.sk:
envelope "Received:"
user "pop3user" with pass "heslo"
to * here
fetchall
smtphost localhost
smtpaddress domena1.sk

Ak viete ako by to malo vyzerat alebo co by pomohli, plis poradte, uz mi z
toho sediveju vlasy :-)

Dakujem

Jano