[linux] Tenky klient

Boba Roman roman.boba na autocont.com
Úterý Září 23 15:48:33 CEST 2003

No,

pokial sa ti na linuxe podari rozbehat ICA protokol (co sa ti nepodari,
lebo by si musel mat nieco co sa
vola Metaframe Presentaion server for Linux a ten neexistuje) alebo
presvedcit X-y abu nepouziali ako protokol
Xwindows, ale RDP a to sa ti predpokladam takisto nepodari.

Cize na grafiku mozes zabudnut, jedine co ti to dovoli je textovy
terminal typu VT220 (alebo podobny)
cize 24 riadkov po 80 znakov (ked to prezeniem)

Roman

Ing. Roman Boba
IT profesional
+421 903 552799
Citrix Certified Enterprise Administrator
AutoCont a.s
AutoCont Business Solutions
divizia Systemovej a Aplikacnej Infrastruktury
Roman.Boba na AutoCont.com
www.autocont.sk/sai