[linux] rychlost pcmcia karty

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Čtvrtek Září 25 10:56:03 CEST 2003

On Wed, Sep 24, 2003 at 02:47:26PM +0200, michal lackovic wrote:
> ================= Přeposlaná zpráva =================
> Od (From): "michal lackovic" <twix na seznam.cz>
>
> Zdravim
>
> V notebooku pouzivam pcmcia sietovku microcom 10/100.Som pripojeny do
> 100 mbps siete ale pri ziadnom prenose sa mi nepodarilo dosiahnut viac ako
> 900kb/s ,pritom odhadujem ze realna rychlost by mala byt aspon 3-4
> mb/s. Ako sa da nastavit rychlost pcmcia karty?

Ahoj.

Overil si si na switchi, ze skutocne to beha na 100Mbit? Ja som mal v
rukach taku kartu, ktora s nasim switchom bezala iba v rezime 10Mbit a
nedala sa prasvedcit inac a pritom bol stovkova.

Pripadne co vypise mii-tool ohladom zjednanej rychlosti media (prip.
mii-diag alebo nieco podobne)?

Ten mii-tool by mal vediet tu rychlost manualne aj nastavit ked zlyha
autodetekcia, ale nie na vsetkych kartach to funguje (niektore maju
vlastne utility).

S pozdravom.

Peter

--