[linux] konfiguracia mod_perl

Čtvrtek Září 25 15:03:07 CEST 2003

On 25.09 11:05, Tomas Hoger wrote:
> mam asi hlupu otazku, ale predsa: da sa nejako rozumne nakonfigurovat
> mod_perl (1.x) tak, aby sa choval podobne ako php, cim myslim, ak uvidi
> subor s pripomou .pl, nech sa ho pokusi spustit a ked vidi hocico ine, nech
> to apache rovno vrati a nijako neinterpetuje?  priklady dokumentacie su
> vsetky na jedno kopyto 'Alias /perl/ ...', teda vsetko co je v /perl je
> skript a nikdy inak.  zatial som ani nic rozumne nevygooglil. ;(  da sa to
> vobec?

mod_perl a mod_php su principialne dve rozdielne veci. zatialco mod_xphp je
preprocessor, mod_perl integruje perl do apacha a umoznuje menit jeho
spravanie - konfigurovat apache, definovat dalsie apache moduly v perli.
Sam o sebe predprocessor stranok neobsahuje.

Existuje vsak niekolko moznosti ako vykonavat perl skripty priamo v apachi
cez mod_perl, to vsak uz musis nast v jeho dokumentacii. myslim ze misu ti
ukazalx spravny smer

daju sa vyuzit handlery Apache::PerlRun, Apache::Registry a keby som nebol
chory napisem toho viac.
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Emacs is a complicated operating system without good text editor.