[linux] Ako routovat ethernet broadcast?

Čtvrtek Září 25 15:57:09 CEST 2003

On Thu, Sep 25, 2003 at 02:59:12PM +0200, Miro Bobovsky wrote:
> No sorac ale tak sa na to kuknime inak .... Mam pocit ze sa silou mocou branis
> najdeniu problemu a platas problem inym problemovym riesenim so zachovanim
> problemov .. ;-).
Ehm, asi to tak vyznieva, ale ja sa pytam preto, lebo chcem co
najjednoznacnejsie dokazat, ze problem je u provajdera a nie na rutri.

Teda inac formulovana otazka: stretli ste sa niekto so situaciou, ze paket
urceny JEDNEMU pocitacu bol poslany ako ethernet broadcast? Ja som to zatial
nikde nevidel. V pripade, ze hej, funguje vam to spravne?

> bbo
S pozdravom,

            Secret hacker rule #11: hackers read manuals.