[linux] Ako routovat ethernet broadcast?

Čtvrtek Září 25 15:53:40 CEST 2003

On Thu, Sep 25, 2003 at 12:34:04PM +0200, riki wrote:
> ahoj
cau

> 20.1.1.0/24 natujes na 10.1.1.30/32?
nie, 20.1.1.0/24 je v tomto pripade verejna siet.

> lebo ak nie tak by RUP mal mat staticku routu do siete 20.1.1.0/24 cez
> 10.1.1.30
Ano, mal by, a provajder tvrdi, ze to tak aj ma, a ze to tak ma aj u x dalsich
zakaznikov a ze to funguje. Ci aj im posiela broadcast neviem, ale podla mna
nie, lebo by som to na tom interfejse videl.

> hrat sa takto? sysctl -w net.ipv4.conf.all.proxy_arp=1
Ano, presne tak.

> principialne by to mohlo riesit 801.1d
Chvilu mi trvalo najst co to je, objavil som "transparent briding". Hej, to by
pomoct mohlo, ale potom musim rozchodit ebtables a na to nemam momentalne cas.
Teda, teoreticky ten ebtables nepotrebujem, ale potom nemozem firewallovat a
to je zle.

S pozdravom,

            It is easier to fix Unix than to live with NT.