[linux] MPlayer a debian

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pátek Září 26 10:26:05 CEST 2003

Dňa Pi 26. September 2003 09:46 Peter Mann napísal:

> len dodam, ze su tam balicky mplayer-386, mplayer-686 aj mplayer-k6,
> takze su uz pripravene aj optimalizovane balicky ...

a posledny klinec do rakvy ... pokial mi je zname, gmplayer nevie nastavit
kodovanie cp1250 (v konzolovom rezime to funguje cez subcp) a ruku na srdce,
kto z vas ma filmy v kodovani iso8859-2? ja som zatial taky nenasiel
a prekodovavat pred tym..pre vlastne pouzitie ano, ale ked zdielam filmy s
niekym s woknami, tak tam zas ine kodovanie nepoznaju..

z tohto dovodu ja napr. kompilujem vlastny mplayer, kde doplnam aj do GUI
podporu pre cp1250, aby aj BFU, ktory u nas pouzivaju linux nemali problemy s
pozeranim filmov

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555