[linux] MPlayer a debian

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Září 26 12:14:05 CEST 2003

On Fri, Sep 26, 2003 at 11:29:39AM +0200, Ing. Peter Bodnár wrote:
> asi si nikto nevsimol, ze ja pisem o mplayeri, ktory pouzivaju BFU, takze mne
> islo o to, aby sa to dalo nastavit z GUI !!!!!
> jasne, ze v konfigurakoch to prepisem, aj z prikazoveho riadku to viem dat,
> ale vysvetlovat to sekretarke... posle ma s linuxom volakde..oni to chcu
> klikat ;-))

myslim, ze ziadna sekretarka nebude menit kodovanie, ak bude natvrdo v
/etc/mplayer/config: subcp = cp1250

> (a ked to napisem ja do konfiguraku a oni potom v preferencies
> si nieco pomenia, napr. velkost titulkov, tak sa im to prepise   - preto to
> prekompilovavam)

neprepise sa im to v konfigurakoch, ak to urobis v /etc ... im sa to
prepise v ~/.mplayer/config   ;-)))
ale kedze tu volbu na kodovanie tam mat nebudu a ty das defaultne
cp1250, tak sa im nema co prepisat ;-)))

ok, dost uz ... nebudeme sa tu predsa natahovat ;-)))

BTW - mas stastie, ze uz sekretarky maju linuxy ... tu napr. v poslednom
case su uz taki zufali z tych virusov, ze mam pripravenu jednu vzorovu
instalaciu Debian SID s OpenOfficom, multimediami a podobnymi vecami ...
a uz sa crta jedna vzorova instalacia ... uvidime, aka bude spokojnost

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE