[linux] PHP-msql.so

Peter Luciak luciak na host.sk
Pondělí Září 29 19:44:20 CEST 2003

On Mon, Sep 29, 2003 at 03:28:07PM +0200, Tomas Hoger wrote:
> > jedine co ako odozvu dostanem je,ze nevie nahrat kniznicu msql.so co ako
> > mas pravdu nie je kniznica mysql servra a prave preto ma to prekvapilo.

	Zda sa ze to je extension pre mSQL server prekvapivo ;) Z PHP
manualu, casti o mSQL:

 In order to have these functions available, you must compile PHP with msql
support by using the --with-msql[=DIR] option. DIR is the mSQL base install
directory, defaults to /usr/local/Hughes.

	Tagze musis 1. nainstalovat mSQL, 2. prekompilovat PHPko s
--with-msql, alebo najlepsie 3. zohnat baliky na tvoju distribuciu a
ne***at sa s kompilaciou ;)

bye
c.
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
luciak (at) host . sk 		jabber://cuc0@jabber.sk

We've found a Subway Sweet-Onion Chicken Teriaki Sand-Witch; may we burn her?
		-- #16, Top 38 Famous Movie Lines Changed To Endorse Products