[linux] device does not seem to be present, delaying eth0 initialization red hat 9

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Září 30 14:05:22 CEST 2003

> Pri prvom spusteni Red Hat-u 9.0 mi nasiel eth0 ktoru pri inicializacii
> kernela "zozral" OK. Ale potom ked som sa prihlasil som dal ifconfig a eth0
> tam nebolo. Tak som skusil ifconfig eth0 up a napisalo ze eth0 nepozna. Pri
> lspci mi ju vypisalo a aj v /etc/sysconfig/hwconf mi ju naslo. Tak som
> hladal na google.com nejake konferencie a vsetky sa odkazovali na nove
> drivery z nVidia stranky a potom aj z realteku. Boli to RPM-ka. Nainsloal
> som ich. Potom pri starte uz hlasilo chybu typu "device does not seeem to be
> [...]

Toto vyzera, akoby nenatahovalo modul sietovky... . Skuste modul vlozit
rucne - Ak je to 100MBit realtek karta, je to napr.
# modprobe 8139too
popripade nejaky iny modul - zisiel by sa typ tej sietovky. Mozno ju RH
nespravne detekoval. Ked sa tento modul natiahne, skuste dat ifconfig
eth0. Zariadenie by uz malo existovat. Potom uz niekedy staci iba ifup
eth0 a ide to. Ak by ste si boli isty, ze natahujete spravny modul pre
sietovku, a aj tak by to neslo, poslite vystup z dmesg - teda hlavne veci
o sietovke:)
	Milan Plzik