VYRIESENE ciastocne Re: [linux] adsl pppoe

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Čtvrtek Duben 1 01:23:15 CEST 2004

Peto - www.lentus.sk wrote:

> Akurat riesim %SUBJ a na
> http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2003-September/028322.html
>  toto som sa docital:
>
> ----------------------
> [linux] OT: adsl pppoe
> Juraj Bednar linux at lists.linux.sk
> Tue, 23 Sep 2003 12:35:52 +0200

> Ahoj,
>  > chcem sa spytat skusenych, lebo z googlu som nic mudre nezistil.
>  >
>  > predpokladajme ze mam adsl/ethernet router/bridge. ked ho prepnem do
>  > bridge rezimu, a pripojim do sietovky linuxu, bude este potrebne na
> [...]

Odpoviem si sam - router nebol nastaveny do bridge modu.
1. blbec user (=ja) na to mohol prist aj sam za par minut a nie 1,5 hod.
2. pppoeconf tuto moznost mohol spomenut v hlaske - "ci ste to
nastavili" :( - mam (a AKO!) reportovat taketo veci do bug/wishlistu?
[spokojne to niekto mozte urobit za mna]
IMHO treba adminom/userom ulahcovat robotu

3. uz mi ide ppp0, ale vonku si nepingnem - vid dalsi thread s velmi
podobnym SUBJ

4. este som ani nemal zakompilovanu podporu ppp, ale teraz v tom nevidim
problem