[linux] SSH forwarding

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Čtvrtek Duben 1 15:13:15 CEST 2004

Plzik Milan wrote:

> Ano, presne o tomto bolo to moje riesenie. Mozno som tam popisal nieco
> trosku divne, pisal som narychlo.
>
> Je mi jasne, ze z tych strojov sa na net dostat neda. Preto sa spravi to
> ssh -R. To sposobi, ze vsetky pripojenia na nejaky port na verejnom servri
> budu presmerovane cez uz EXISTUJUCE ssh spojenie (to, co vytvori ssh -R)
> na stroj, na ktory sa normalne neda pripojit. Tym sa vlastne kazde
> pripojenie na verejny stroj a na spravny port stane pripojenim na nas
> "zvonka neviditelny" stroj. A potom sa uz staci len sshcknut.

> [...]

neverim :)

Dik za trpezlivost.

Skusim moj postup a Vy, ak mozte, preverte, co robim zle:
1. userA na PCA:
#ssh userF na ns

2. userB na PCB:
#ssh userF na ns
[to som ja :)]

3. userF na ns (v reali userB - EGO ;)) napise:
[presne, co robim]
#netstat -tn
takto zistim IPcku a port, z kt. sa pripojil userA
[ja som userB, resp. userF]

#ssh -R P:HM:HP HO
*tu je pes zakopany* - mozno :)
ak to zadam bez HO - nejde, takze s HO:
P - davam post z PCA-[teda ten druhy], z kt. sa pripaja ON
HM - pisem localhost
HP - pisem 22 // skusal som aj free_port, napr. 7896 4569 44223 a pod.
HO - pisem IPcku PCA

Je to spravne? Co robim zle?
[este raz dik za snahu; pripominaj, ze som B a "on" je A]

Mate ADSL? Ak ano, mate ix ako bridge al. ako router?

Dik moc
Peto