[linux] WIN1250 a TextEditor

Radovan Stas radoone na skmi.science.upjs.sk
Čtvrtek Duben 1 23:26:13 CEST 2004

Zas to komplikujete ak mas KDE 3.X tak sa da vybrat kodovanie pri otvarani
suborov. To je vsetko klikni na tu ikonku ze ABC (posledna zlava) ci co tam
pise avyber spravne kodovanei  ;-) I UZ ;-)
RadOOne

Dňa Št 1. Apríl 2004 20:10 Juraj Mátel napísal: