[linux] X-windows

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pátek Duben 2 11:03:12 CEST 2004

Ahojte.
Problem:
Spustim X ka (to je jedno ako) a ked ich korektne zastavim tak skocim pekne do
txt modu a je to OK.
Ak ale kill -9 "X" tak okno zostane v nejakom grafickom rezime a klavesnica aj
vsetko je na konzole mrtve.
Ak ale po sieti spustim znova Xka tak koretkne nabehnu ale ked sa prepnem do
nejakej txt konzoly tak je tam to zamrznute nejake graficke prostredie .. Ak
xka skoncim tak ma hodia do pekne zapametanej zmrznutej grafiky (lebo si to
pakne pamataju namiesto novej inicializacie)

Otazka:
existuje nejaky program "reset txt modu" ktory ked spustim (lognem sa cez siet)
tak ten txt rezim opravim ?

Ciastocne riesenie:
uz nepamatam presne ale ked som nejak experimentoval s framebufrom tak fbset a
presne nastavenie nejakeho txt rezimu to vyriesilo .. ale uz to nieje nativny
txt mod a neni to ono ... a navyse tusim to funguje len ak navolim este
nmepouzity txt rezim ...