[linux] ssh session - timeout

mharusti na chirasys.sk mharusti na chirasys.sk
Pátek Duben 2 14:55:13 CEST 2004

Dik moc za napovedu. Este som pridal parameter ClientAliveInterval 50 a
vyzera, ze to funguje.
Este raz dik.

                      "Peter Gubis"
                      <Peter.Gubis na dam         To:      <linux na lists.linux.sk>
                      ovo.com>                 cc:
                      Sent by:                 Subject: RE: [linux] ssh session - timeout
                      linux-admin na list
                      s.linux.sk

                      02.04.2004 13:30
                      Please respond
                      to linux

do /etc/ssh/sshd_config skus pridat KeepAlive yes

mozno pomoze. a myslim, ze v putty sa dalo nastavit tiez nejake keepalive
na klientskej strane..

manaz.