[linux] LINDOWS

Ing. Marek Zima marek.zima na zimas.sk
Pondělí Duben 5 09:01:17 CEST 2004

Zdravim,

   mno, nahodil som LINDOWS z CD z LINUX+ casaku (to je verzia 4.5) a po
nainstalovani (nastavil som aj heslo pre root-a) nabehnu LINDOWS iba to
textoveho rezimu (konzoly).
Treba sa prihlasit na konzolu a spustit startx :) ked chces KDEcko.

Pre graficke prihlasenie treba upravit /etc/inittab ;) (Klasika).

Neviem, mozno to CD je ine ako oficialne (nejake LINDOWS ;), toz toto sa sprava
takto.
---
Inak ja vobec nechapem preco by som ho mal pouzivat. Ma malo programov (ako
Windows), windows programy tam nespustis (tiez treba wine alebo nieco ine).
Programceky mozes stahovat za poplatok.
Ma podobny vzhlad (aj rozmiestnienie ikon) ako Windows inak je to KDEcko (normalka).
Moj nazor je, ze vzdy je lepsie normalne "linuxove" distro ako LINDOWS.
Ale nechcem rozputavat "flame war" to nie, to je len moj nazor!

Marek.
----
To mess up a Linux box, you need to work at it;
To mess up your Windows box, you just need to work on it ;)
                                         Scott Granneman.