[linux] Nokia 6100 a gnokii

Marian Andre Marian.Andre na cnl.tuke.sk
Pondělí Duben 5 23:18:16 CEST 2004

Zdravim,

na strankach projektu gnokii som sa docital, ze starsie verzie gnokii
(pred 0.5.9) mali problemy pri komunikacii s Nokiou 6100 - problemy
spocivali v naruseni funkcnosti firmveru v telefone. V mailingliste sa
nevedeli zhodnut na tom, ci je to chybou nokie, gnokii, ci to zalezi od
verzie firmveru a pod.

Aktualna verzia gnokii je 0.6.0. Ako je na tom s podporou nokie 6100,
som sa nejako jasne nedocital ani v changelogu, ani v archive gnokii
mailinglistu. Zaujimala by ma preto odozva majitelov takychto nokii a
zaroven pouzivatelov gnokii. Ide mi len o zakladne funkcie - citanie a
editovanie telefonneho zoznamu, prijimanie a odosielanie SMS - da sa na
gnokii v tejto verzii uz spolahnut ? Nema to tendenciu 'rozsypat' firmver ?
Ake su vase skusenosti, popripade odporucania (napr. aj vo forme url na
ine, podobne projekty) ?

Zaujima ma najma pripojenie pomocou IrDA, aj ked nepredpokladam rozdiel
medzi datovym kablom a IrDA.

--
Marian Andre