[linux] FTP prenos neprenesie cely subor

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Duben 6 07:58:15 CEST 2004

Mozno idem vedla, ale niektori unixovi klienti zvyknu, pokial nehovoria na
druhej strane s unixom, nastavit mod prenosu ascii. A prenos sa potom
zastavi, len co sa narazi textovy znak konca suboru (napr. CTRL-D :).
Skuste nejak nasilu nastavit binarny mod prenosu.

	Milan Plzik