[linux] OpenSSL, Certifikaty a MS Outlook

Michal Toth michal.toth na fm.uniba.sk
Úterý Duben 6 18:09:15 CEST 2004

sorry za neskoru odpoved, kazdopadne, MS Outlook je prepacte za vyraz
kokot, a najprv mu musis narobit kontakty v zalozke alebo co to je vec
co sa vola Contacts a je vlavo a tym kontaktom potom musis pridelit tie
certifikaty. Potom ti pojde aj sifrovanie, riesil som toto asi pred
rokom a skoro som pri tom zomrel.
Odporucam userom nainstalovat thunderbirda.

michal toth