[linux] Fedora, kernel 2.6.5, modprobe.conf a modul intel-agp

Jan Andrejkovic jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Čtvrtek Duben 8 16:04:13 CEST 2004

Ahojte,

mam nainstalovanu Fedoru core 1 a vykompiloval som si kernel 2.6.5

Po restarte pocitac nabehol spravne, ale bez xfree86. V logoch som nasiel
spravu ze mu chyba /dev/agpgart, dalej som zistil ze modul intel-agp
nie je natiahnuty a ak ho cez modprobe natiahnem, potom mozem xfree86
spustit.

Skusil som to, co som nasiel na googli a do /etc/modprobe.conf som na
prvy riadok vlozil:

install agpgart /sbin/modprobe intel-agp; /sbin/modprobe --ignore-install agpgart;

No nepomohlo mi to.

Moje otazky su:
- ako nastavit /etc/modprobe.conf aby sa modul intel-agp natiahol ked
budem potrebovat Xy?
- viem ze modules.conf su pre kernel 2.4 a modprobe.conf su pre 2.6 ale
neviem najst k tomu nejaku podrobnejsiu dokumentaciu (k syntaxi).

Vopred dakujem za rady.

Janci alias Tofu.

Visit my WEB page http://go.to/tofu