[linux] kernel 2.4.25 zmrzne pri "Initializing random number generator"

Jan Andrejkovic jandrejkovic na fvs.upjs.sk
Čtvrtek Duben 8 16:46:12 CEST 2004

Zatial som to neskusal dat priamo do kernelu, ale divne je ze raz to
nabootuje a tvari sa ze je vsetko OK a raz nie. Pravdepodobnost sa javi
zatial ako 50%, ale pocet restatov nie je statisticky vyznamny ;-)

Janci alias Tofu

Visit my WEB page http://go.to/tofu