[linux] coda a vzdialene fileservery

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Sobota Duben 10 16:43:15 CEST 2004

Ahojte,

   skusal niekto CODU? zaujimali by ma osobne skusenosti, pripadne
   nejake rady. Snazim sa vybudovat dva fileservery pre lokalne siete
   spojene viac-menej pomalou linkou (adsl alebo mpevna linka do 1Mbps
   up aj downstream) tak, aby mohli obidve "pobocky" pracovat na
   fileservery nezasvisle na stave linky (kedze coda podporuje
   disconnected operation) s masivnym cachovanim na oboch stranach.

   Dokumentacia je otrasna, ale podarilo sa mi to viac-menej rozbehat na
   testovacich masinach, este musim otestovat ako sa to replikuje a
   podobne. Obe masiny budu debiany spojene cez ipsec v transportnom
   mode.

        J.

--
Juraj Bednar