[linux] apt-get.org a automaticky update

Marek Podmaka marki na creon.host.sk
Neděle Duben 11 11:38:13 CEST 2004

Hi!

Neviete mi poradit ako najlepsie do debian stable nainstalovat nejaky
novsi balik (napr. php 4.3) tak, aby fungoval automaticky update? Na
apt-get.org som si nasiel servery, z ktorych sa to da bud manualne
stiahnut a nainstalovat cez "dpkg -i" alebo pridat ten server ako zdroj
pre apt. Ale vtedy nastane problem, ze apt mi chce updatovat vsetky
balicky, ktore su tam dostupne - a to ja nechcem. Cize by som potreboval,
aby to sledovalo len vybrane balicky na tom serveri.

Da sa to vobec? Alebo ako to riesite? Manualnou kontrolou, ci nie je
novsia verzia + ci sa nevyskytol nejaky security bug?

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>