[linux] apt-get.org a automaticky update

Peter Luciak peter na luciak.org
Neděle Duben 11 16:23:14 CEST 2004

On Sun, Apr 11, 2004 at 11:37:13AM +0200, Marek Podmaka wrote:
> Hi!
>
> Neviete mi poradit ako najlepsie do debian stable nainstalovat nejaky
> novsi balik (napr. php 4.3) tak, aby fungoval automaticky update? Na
> apt-get.org som si nasiel servery, z ktorych sa to da bud manualne
> stiahnut a nainstalovat cez "dpkg -i" alebo pridat ten server ako zdroj
> pre apt. Ale vtedy nastane problem, ze apt mi chce updatovat vsetky
> balicky, ktore su tam dostupne - a to ja nechcem. Cize by som potreboval,
> aby to sledovalo len vybrane balicky na tom serveri.

	Mozno chces googlovat termin "apt pinning". Ak ide iba o PHP 4.3
tak uspesne pouzivam dotdeb.org na stable. Na www.dotdeb.org je riadok do
sources.list, sviznost updatov je slusna (php-4.3.5 bolo packagovane asi
2-3 dni po oficialnom release). Potom napr. phpMyAdmin bud stiahnem rucne,
alebo si sam vyrobim balik (co neni problem, kedze nema ziadne zavislosti
okrem PHP).

bye
P.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

How many Prolog programmers does it take to screw in a lightbulb?
no