[linux] apt-get.org a automaticky update

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Duben 13 10:05:14 CEST 2004

Ahoj,

> ale podla mna by tam uz mohli dat aj DVD iso obraz...
> ako nosit so sebou 13 -CD-ciek, to je uz fakt sila..

ved dvd iso obrazy uz su, prave ich taham. Dokonca na www.debian.org.
(samozrejme, su len z testing a unstable, ale pre Sarge budu aj ked sa
stane stable).

Ked uz sme pri tom, nevie niekto ako povedat jigdu, nech stiahne najprv
viac ako 10 suborov a potom ich pcha do obrazu? Lebo teraz mi ich robi
tak, ze stiahne 10 suborov a potom ich vlozi do iso obrazu (co trva
strasne dlho) a potom zase 10 a zase ich tam dava. Som na gigabitovej
linke a mam 50GB volneho miesta, takze nech si pre mna za mna zmirroruje
aj cely debian najprv.

 J.