[linux] X office server

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Duben 13 12:15:12 CEST 2004

no v prvom rade jednoznacne doporucujem XPDE manager, to je windows-like
je to pre uplnych windoze-luserov
to riesenie, ktore tu opisujes, je uplne nadherne... a transparentne..
a myslim si, ze to nebude nejak vazny problem to zrealizovat...

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On Behalf Of Rybarik, Michal
Sent: Tuesday, April 13, 2004 11:29 AM
To: linux na linux.sk
Subject: [linux] X office server

zdravim all,

zariadujem office pre cca 8 ludi (4 workstations, pracuju na
striedacku), a pohravam sa s myslienkou pouzit jeden vykonny linuxovy
server a stare pentia pre klientov, ktore by sluzili len na
zobrazovanie. ocakavaju sa aplikacie ako web, mail, ssh, telnet, VoIP
(netmeeting, h323, sip), office (openoffice?), a windowsove uctovnictvo,
ktore bude asi bezat na dedikovanom windows (asi NT4) stroji a bude k
nemu pristupovane z linuxovych klientov cez VNC. useri budu windowsaci,
takze by to chcelo windows-like gui, so srandivkami ako vyhladzovanie
fontov, kerning, atd.

beha niekto nieco podobne, pripadne mate link na nejaky tutorial?
spomenul som si na projekt lindos, ale nic k mojej teme som k tomu
nevyguglil. zaujimaju ma hlavne prakticke skusenosti z realneho zivota,
ci to vobec ma zmysel nasadzovat, ak ano tak na akom
serverovom/klientskom zeleze. alebo tam mam dat radsej novsie stroje a
prislusny pocet woknuosov. linuxove riesenie sa mi paci z pohladu
nakladov na hardware i software. tiez dufam v to, ze kedze pojde o
terminalove riesenie, uzivatel bude mat k dispozicii svoje prostredie s
nastavenim, nech si sadne za ktorukolvek workstation.
no a v neposlednom rade, udrzbu a pridavanie workstationov by som videl
ako parminutovu zalezitost, pretoze takmer vsetko bude na serveri.

uvitam vsetky odporucenia, upozornenia, atd.. skor nez bude nakupeny
hardware :o) dakujem

michal rybarik