[linux] X office server

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Duben 13 12:17:11 CEST 2004

este jedna vec ma napadla, pokial budes xciet viacej pristupov naraz na to ucto.. tak VNC nie je zrovna Happy riesenie.. skor by som to videl na nejaky Terminal Server Client...

-----Original Message-----
From: linux-admin na lists.linux.sk [mailto:linux-admin na lists.linux.sk]On Behalf Of Rybarik, Michal
Sent: Tuesday, April 13, 2004 11:29 AM
To: linux na linux.sk
Subject: [linux] X office server

zdravim all,

zariadujem office pre cca 8 ludi (4 workstations, pracuju na
striedacku), a pohravam sa s myslienkou pouzit jeden vykonny linuxovy
server a stare pentia pre klientov, ktore by sluzili len na
zobrazovanie. ocakavaju sa aplikacie ako web, mail, ssh, telnet, VoIP
(netmeeting, h323, sip), office (openoffice?), a windowsove uctovnictvo,
ktore bude asi bezat na dedikovanom windows (asi NT4) stroji a bude k
nemu pristupovane z linuxovych klientov cez VNC. useri budu windowsaci,
takze by to chcelo windows-like gui, so srandivkami ako vyhladzovanie
fontov, kerning, atd.

beha niekto nieco podobne, pripadne mate link na nejaky tutorial?
spomenul som si na projekt lindos, ale nic k mojej teme som k tomu
nevyguglil. zaujimaju ma hlavne prakticke skusenosti z realneho zivota,
ci to vobec ma zmysel nasadzovat, ak ano tak na akom
serverovom/klientskom zeleze. alebo tam mam dat radsej novsie stroje a
prislusny pocet woknuosov. linuxove riesenie sa mi paci z pohladu
nakladov na hardware i software. tiez dufam v to, ze kedze pojde o
terminalove riesenie, uzivatel bude mat k dispozicii svoje prostredie s
nastavenim, nech si sadne za ktorukolvek workstation.
no a v neposlednom rade, udrzbu a pridavanie workstationov by som videl
ako parminutovu zalezitost, pretoze takmer vsetko bude na serveri.

uvitam vsetky odporucenia, upozornenia, atd.. skor nez bude nakupeny
hardware :o) dakujem

michal rybarik