[linux] X server a problemy

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Duben 13 12:34:14 CEST 2004

Vazena konfera!

Mam zaujimavy problem, ale mozno sa s tym niekto stretol

Robim simulacie v a zistil som, ze to co trva vo WIN verzii 1h 10 min trva v
Linux native verzii 55 min na tej istej masine. Cize system ide o dost
lepsie.

Mas vsak problem (asi s nedostakom RAM ako aj swap-u), lebo vo win mi to
dost casto vyhodi hlasku nedostatok pamate  uz pocas simulacie a v Linux-e
sa pocas vykreslovania tretieho zo 4 grafov restartuje X Server pripadne je
odozva na pohyb mysou 10 min.(mam 384 RAM a 4GB swap-WIN a 128MB swap Linux,
takze si uz nepomozem bez upgrade ultra :)), lebo mam Celeron s jadrom
Tulatin).

Nestretol sa niekto s niecom podobnym a nevie ako si s tym poradit? Aspon
keby sa nerestartoval X server a nebola autoamticky kill-nuta aplikacia.
Kedze nemam dost miesta na disk-u a parted aj PM maju problemy/odmientnu to
so skratenim jedinej zmensitelnej particie je mozne nedostatok obist len cez
pridanie swap file s prioritou 2 na FAT32 co nie je vobec dobre, korektne,
koli low memory deadlock-u.

Vdaka

Peto