[linux] X office server

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Úterý Duben 13 13:55:13 CEST 2004

>nie je to nahodou komercne? poziadavkou je len mail klient ktory
>korektne zvlada imap a nase kodove stranky. z ludi pre ktorych to
>je outlook skoro nikto nepouziva, skor the bat, mozilla (thunderbird,
>ci ako sa to vola), semtam nejaky outlook expres..

no Evolution je uplne free.. bez problemov.. a ma vela ficur, ktore ma otlak
xeck www.ximian.org

>nechcem microsoft. ak sa to da spravit s openoffice, ziadny m$
>office tam nebude. jedna sa o jednoduche tabuky, texty. nie je
>potrebne prevadzat ziadne skriptovane office veci z m$. OOo som
>skusal asi pred rokom na windowsoch, a na to co sa tam robi
>postacuje dostatocne.

za ten rok OOo strasne poskocil... a straasne vela veci sa tam zmenilo a dost podstatnych, uz je to stabilnejsie a ryxlejsie... ked nemusis M$ tak bez vahania OOo

>o mandrake sme uvazovali. xpde je jeho sucastou, alebo ho treba zvlast?
>debian, myslis na klientov? pocul som ze tam prave veci ako
>vyhladzovania
>nie su celkom dotiahnute, pretoze stare X-ka v stable verzii.

nie, XPDE (www.xpde.org) nie je priamo jeho sucastou, ale ak si dobre pamatam, je mozne stiahnut balicky pre vsetky rozsirene distribucie...
a co sa tyka toho Deb... kludne si mozes nahodit testing verziu a mas vsetko, to co je najnovsie "relativne"
a pritom o mnoho stabilnejsie nez v hociakej inej distribucii...
ja mam napriklad vsade Deb.. aj na notebooku aj doma ma moja manzelka aj moja rodicia a sestra..
a funguje tam vsetko pocnuc vyhladdzovania fontov.. az po vsetky tie srandicky...
raz to nakonfigurujes a potom uz len konfiguraciu kopirujes ;)

>fuuf :o) teraz ti ludia robia na pentiach okolo 200-350 MHz, 64MB RAM,
>XP-cka. nemozem im predsa spravit taky rychlostny sok :o)) okrem toho,
>ocakavam spustene dokopy priemerne 1x VNC, 2x office, 4x mail, 10x
>mozilla...

tak to ti potom postaci 1xCPU a 1GB RAM.. a nejaky jeden SCSI disk.. ten by som tam urcite dal..
ale hlavne tie sietove prvky, na tom si dat zalezat... ziadne Realtek shity, NE2000 ani nic podobne...