[linux] CZ-SK X Window klavesnica

KÁCER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Středa Duben 14 08:49:14 CEST 2004

Mam taky zaujimavy ukaz... neviem si s tym poradit...
Do teraz na Woodyho v X-kach som mal nastaveny US_SK klavesnicu
pouzival som symbol czsk a prepinanie mi islo cez LSHIFT+RSHIFT
"xkb_variant"	"czsk"
"xkb_option"	"xfree86(us_sk_qwerty)"
a pohode sa dalo z X-iek prepnut do konzoli...

teraz mam taky problem... ze tam ma XFree 4.3.0.1
a prestalo mi fungovat toto prepinania klavesnic...
tak som si nasiel na nete, ze tam treba nastavit nasledovne veci
"xkb_variant"	"us,sk_qwerty"
"xkb_option"	"grp:alt_shift_toggle"
(nemam tu pri sebe komp, takze to pisem s pamati, mozno pisem zlu syntax, ale takto nejak to bolo)
a ten "xfree86(us_sk_qwerty)" treba vyhodit...
vsetko by bolo v poriatku, aj to funguje... ale na podiv mi nejde prepnut sa do konzoly CTRL+ALT [F1 - F6]
neviete, co moze byt na prd ?
uz som skusal ja kombinaciu, ze
"xkb_variant"	"us,czsk"
"xkb_option"	"xfree86(us_sk_qwerty)"