[linux] cardmgr (PCMCIA) vytuhne pocitac

Ondrej Jombik nepto na platon.sk
Středa Duben 14 10:05:30 CEST 2004

Stava sa niekomu, ze mu cardmgr z pcmcia-cs baliku vytuhne komp ked sa
pouziva Linusov yenta_socket driver? Jednoducho spustim cardmgr
a bezohladu ci mam moduly nahrate, alebo sa nahraju automaticky, komp
proste vytuhne -> tvrdy restart.

Ked pouzijem kernel driver v pcmcia-cs (konkretne i82365), tak cardmgr
funguje bez problemov, prikazy ako "cardctl status", "cardctl ident"
funguju spravne.

Tento driver vsak nemozem pouzivat, pretoze nevie fungovat s mojou 3com
Bluetooth Wireless sietovkou. Driver 3cbt_cs.c je totiz len v jadrovej
distribucii PCMCIA, pcmcia-cs to neobsahuje.

A to ani s jednou, mam oba varianty:

cardctl ident:

Socket 0:
  product info: "3Com", "3CRWB6096B Bluetooth PC Card", "", ""
  manfid: 0x0101, 0x0041
  function: 2 (serial)
Socket 1:
  product info: "3COM", "3CRWB60-A", "Bluetooth PC Card"
  manfid: 0x0101, 0x0040
  function: 2 (serial)

cardctl status:

Socket 0:
  3.3V 16-bit PC Card
  function 0: [ready], [bat dead], [bat low]
Socket 1:
  5V 16-bit PC Card
  function 0: [ready], [wp]

Ak niekomu niektora z uvedenych kariet funguje, ocenil by som keby mi
poslal aspon kernel konfigurak. :)

Vdaka,

Nepto

--