[linux] sk ucto

Kocur kocur na zsvak.sk
Středa Duben 14 13:43:12 CEST 2004

...zdravim ludia.

..nesledoval son toto cele od zaciatku....

ale predpokladam ze ide o to...
..mat taky ucto sw, ktory by bol plne prevadzky schopny
na linuxe...

..mne sem idu v sucastnosti nasadzovat nieco od SofTipu...
co bezi na Oracle databaze...a chcu mi sem nanutit W2003 Server..

..na co som im povedal ze ee...

..pokial viem tak Oracle je portovany aj na Linux Unix a dalsie systemy...
...a budeme skusat ten ich system rozbehnut na tom...Linuxackom Oracle..
..cize tento system funguje stylom Server - Klient, Klient - Server
..bohuzial Klienti idu na M$ sWINstwach..

..ak by ste niekto chcely pomoct s tymto riesenim...
...mohol by som pripadne skusenosti zo softipom poskytnut...

Aj tak my tu stale vystava problem z Klientom na linux....

..a este ma taq napada....
ze ak by sa niekto vazne pustil do vytvorenia takehoto "produktu"
.tak by zrejme bolo najidealnesie data ukladat do SQL databazy...

..(dufam ze to nebolo moc od....)...