[linux] Vhodna distribucia Linuxu pre PentiumII (fwd)

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Duben 15 08:01:17 CEST 2004

Ja som sa ten email snazil pisat tak, aby bol zrozumitelny kazdemu
cloveku, nie iba linuxakovi. A pisal som iba svoje nazory.

> [...]
> su sice default kompilovane na troxu vyssiu architekturu, ale je tam straaasne vela zbytocnosti zakomponovanych, ktore niekedy mozu mat za nasledok dlhsi nabeh samotneho systemu, pomalsie odozvy aplikacii, haluzne spravanie atd.
> odskakal som si to dakedy.. viem o com hovorim...
> ked raz niekto planuje robit na solidne odladenym OS... ako je Linux, bez kompilacie a odladovanie MINIMALNE !!! kernelu ho neobide...
> takze spoliehat sa na to, ze to bude skombajnovane na nejaku i586 architekturu... to by som nebral za vyhru...

Ja som to bral z toho hladiska, ze veci pre i586 zbehnu predsa len o cosi
ryclhlejsie a na menovanom stroji by to +/- mohlo trosku pomoct. Co sa
tyka obsahu distra, suhlasim:)

> - Gentoo: distribucia, ktoru si clovek moze vyladit uplne na svoj obraz.
>
> dalsia s prepacenim blbost... kazdy skusenejsi luser predsa vie, ze kazda distribucia sa da upravit presne na svoj obraz, len to treba vediet... a ak to ten luser nevie, tak gentoo mu ju tak isto na prd ako hoci aka ina distribucia..
> ja viem, opakujem sa.. ale malo ludi si zrovna tieto zasadne veci neuvedomuje....

Ano, ale tu sa cloveku ta moznost nuka najviac - ma mozost si napr. baliky
vyladit priamo pri kompilacii a tak.

	Milan Plzik