[linux] pop3-sssl, imap-ssl

Čtvrtek Duben 15 08:05:14 CEST 2004

On 14.04 14:35, borcany na eclick.sk wrote:
> Chcem rozbehnut vo vnut. sieti pop3-ssl ale v outlooku mi stale vyhlasuje:
>
> The crtificate's CN name does not match the passed value.
>
> Asi to suvisy s tym ze nevie overit meno servera zadane v CN=mail.server.sk
>
> Skusal som pridat do hosts vo win:
> 10.0.0.5 mail.server.sk
>
> ale to nepomohlo, budem musiet rozbehat nejaky reverzny DNS???Alebo je
> problem niekde inde.

pouzivas meno 'mail.server.sk' ako server na ktory sa pripajas v otlaku?
pretoze vacsina aplikacii ocakava ze ak sa pripoja na server a.b.c a
dohodnu si SSL, certifikat bude vydany pre a.b.c. Niektore zozeru *.b.c
a mozno aj *.c ale ak tam bude daco ine, nebude sa im to pacit.

Reverzka by s tym nemala mat nic spolocne.

Remember half the people you know are below average.