[linux] pop3-sssl, imap-ssl

borcany na eclick.sk borcany na eclick.sk
Čtvrtek Duben 15 11:51:12 CEST 2004

Dakujem velmi pekne -

na to som nemyslel - naozaj to pomohlo - namiesto ip adries som dal do
outlooku meno
1.5 dna uz skusam vytvarat nove certifikaty a CA s roznymi nastaveniami, ale
toto ma nenapadlo - vcera som uz spravil aj dns + reverzne dns a stale to
neslo.

Este raz dik

				BORCO

-----Original Message-----
From: Matus UHLAR - fantomas [mailto:uhlar na fantomas.sk]
Sent: Thursday, April 15, 2004 8:04 AM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] pop3-sssl, imap-ssl

On 14.04 14:35, borcany na eclick.sk wrote:
> Chcem rozbehnut vo vnut. sieti pop3-ssl ale v outlooku mi stale vyhlasuje:

> The crtificate's CN name does not match the passed value.
>
> Asi to suvisy s tym ze nevie overit meno servera zadane v
CN=mail.server.sk

> Skusal som pridat do hosts vo win:
> 10.0.0.5 mail.server.sk
>
> ale to nepomohlo, budem musiet rozbehat nejaky reverzny DNS???Alebo je
> problem niekde inde.

pouzivas meno 'mail.server.sk' ako server na ktory sa pripajas v otlaku?
pretoze vacsina aplikacii ocakava ze ak sa pripoja na server a.b.c a
dohodnu si SSL, certifikat bude vydany pre a.b.c. Niektore zozeru *.b.c
a mozno aj *.c ale ak tam bude daco ine, nebude sa im to pacit.

Reverzka by s tym nemala mat nic spolocne.

Remember half the people you know are below average.