[linux] linux klient pre progress

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Pátek Duben 16 18:26:13 CEST 2004

Ahoj,

pred niekolkymi rokmi som s Progressom na linuxe pracoval dlhodobo. S
terminalmi sa bolo treba troska pohrat, ale islo to potom dobre. Ako verziu
progressu pouzivas ? Pretoze aj tam moze byt pes zakopany, progress totiz robi
vlastne nastavenia terminalov, takze tam mozes mat az dve mapovania za sebou.
Este je dolezite byt si isty, v akom kodovani su udaje v databaze. Ak ich tam
vkladali windowsaci, tak s velkou pravdepodobnostou budu v inom ako iso.

Ak chces, tak sa na buduci tyzden mozem mozriet, ako to tam bolo nastavovane,
teraz vypinam masinu a zahajujem weekend.

V pripade nutnosti sa ozvi priamo na muju adresu: pf na nextra.sk

PF

Citát mharusti na chirasys.sk: