[linux] USB under Debian - VYRIESENE (ciastocne)

Lukas Stana lstana na rup.sk
Neděle Duben 18 07:25:12 CEST 2004

Takze dakujem za vsetky suggestions, velmi ste mi pomohli, doteraz som nemal
cas piplat sa s tym, az minule ked som presiel na kernel 2.6.4-1, a
nainstaloval som hotplug. Na moje velke prekvapenie tlaciaren zacala
tlacit.... :) Takze este raz dakujem... Je tu vsak este jeden problem a to
ten, ze webkamerka Mercury CC-320 mi stale nefunguje. pri pusteni:
	streamer /dev/video
vyhlasi, ze tam nie je ziadne zariadenie... Nepodarilo sa mi nic vhodne
vygooglovat takze prosim ak niekto vie ako mam rozbehat tento shit pod
linuxom nech ma nasmeruje, budem mu velmi vdacny :)

Dakujem

Lukas Stana