[linux] USB under Debian - VYRIESENE (ciastocne)

Matus Horvath Matus.Horvath na zoznam.sk
Neděle Duben 18 13:06:12 CEST 2004

Sunday, April 18, 2004, 7:30:16 AM, you wrote:

LS> Takze dakujem za vsetky suggestions, velmi ste mi pomohli, doteraz som nemal
LS> cas piplat sa s tym, az minule ked som presiel na kernel 2.6.4-1, a
LS> nainstaloval som hotplug. Na moje velke prekvapenie tlaciaren zacala
LS> tlacit.... :) Takze este raz dakujem... Je tu vsak este jeden problem a to
LS> ten, ze webkamerka Mercury CC-320 mi stale nefunguje. pri pusteni:
LS> 	streamer /dev/video
LS> vyhlasi, ze tam nie je ziadne zariadenie... Nepodarilo sa mi nic vhodne
LS> vygooglovat takze prosim ak niekto vie ako mam rozbehat tento shit pod
> [...]

Zda sa ze pre /dev/video* treba rucne natiahnut spravny modul,
napriklad ja mam TV kartu a musim rucne natiahnut modul bttv
kym ju mozem pouzivat.

Skusil by som zo srandy natiahnut postupne vsetky moduly ovladacov
k podobnym zariadeniam (webkameram), mozno sa niektory chyti.
Ked zistis, ktory je spravny, mozes ho potom zapisat niekde
do /etc/modules a bude sa loadovat automaticky.

Ak sa nechyti ziaden modul, asi budes potrebovate nejaky specialny
ovladac odniekial, netusim odkial.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na zoznam.sk