[linux] Refresh rate pod X..

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pondělí Duben 19 14:54:13 CEST 2004

No, na konzole sa da rozlisenie aj frekvencia menit cez utiliku fbset,
teda pokial je pouzity nejaky rozumny framebuffer driver (rozumej nie
vesafb:).

Co sa iXov tyka, X server ma tusim prepinac -bestRefresh, alebo nieco
podobne. Pozrel by som sa aj k nejakym navodom na modul, ktory je pouzity
- napriklad tusim man nv a tak, ak je to nainstalovane.

Chybicka krasy mozno este moze byt aj v DDC - to je haluz, cez ktoru
graficka karta komunikuje s monitorom a vie si od neho zistit, co vlastne
podporuje. Ak je ale monitor pocas inicializacie X vypnut, moze to
dopadnut vselijako....

	Milan Plzik