OT: nutnost ptr recordu (Was: Re: [linux] nemozem poslat mail)

Tomas Hoger thoger na pobox.sk
Pondělí Duben 19 23:33:14 CEST 2004

On Mon, Apr 19, 2004 at 11:07:57PM +0200, Peter wrote:
> Je pravdou ze neviem rozlusknut tu autentifikaciu (inac by som sa
> nepytal :) rovnako je pravdou ze Martin mi prvy a tiez tusim jediny
> ponukol riesenie mozno nie najidealnejsie a s tym vedomim som ho aj
> realizoval a tiez sa zda ze niesom jediny kto posiela postu z localhostu
> len tolko...

skusal si nejake smtp auth patche pre qmail?  google nasiel napr.

  http://tomclegg.net/qmail/

alebo

  http://www.fehcom.de/qmail/smtpauth.html

zda sa ale, ze qmail-remote patche vedia ale base64 kodovanie.  nechcel by
si potestovat a dat vediet ;).  celkom by ma zaujimalo, ci je to
pouzitelne... ;)

th.