[linux] RAID alebo LVM?

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Úterý Duben 20 10:57:14 CEST 2004

On Mon, Apr 19, 2004 at 05:08:16PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> ako je to s resizovanim (t.j. nie len zvacsovanim ale aj zmensovanim)
> fs?
>
> Viem ze reiserfs to ma bezproblemov dokonca aj ked je namountovany, ako
> je na tom ale ext3 a xfs?

ext3:
	zvacsovanie aj zmensovanie funguje, musi byt odmountovany, v
	debiane (starsi testing) su na to dva prikazy
	- ext2resize (balik ext2resize), na ext3 mi nefungoval
	- resize2fs (balik e2fsprogs), s ext3 funguje ok
xfs:
	podla dostupnych informacii podporuje iba zvacsovanie
	zatial som netestoval

Peter

--
 Peter Samek