[linux] Refresh rate pod X..

dnet dnet na euroweb.sk
Úterý Duben 20 15:57:24 CEST 2004

Ahoj,
mam ten isty problem, t.j. mdk10community, i865->extreme2, a "super"
frekvenciu 60Hz, xvidtune: this chip isn't tunable. Doposial to nemam
vyriesene, je pravda ze som tomu venoval "len" jeden den. :-).  google
vyhodil okrem ineho zopar konferencii, kde sa tento problem riesil, ale
nevyriesil, resp. vyriesil kupou "klasickej" grafiky.
Co som zistil:
1. intel dodava driver pre tuto grafiku, ale len pod kernel 2.4
2. i865 je podporovana v najnovsich X-soch
3. tu je linka autora, ktory to riesil a zevraj vyriesil. jeho patch by mal
byt zakompilovany do X-ov: http://www.chzsoft.com.ar/855patch.html

Moz byt, ze riesenie problemu spociva v spravnom nastaveni biosu a v zopar
"vylepseniach" XF86Config (bod 3). Osobne mi zatial nie je celkom jasna uloha
biosu, resp. jeho spravne nastavenie pre tuto grafiku. Ak mate niekto
skusenosti s integrovanymi grafikami, skuste sa podelit s vedomostami o
spravnom nastaveni biosu. Asi to bude vseobecnejsi problem ohladne
integrovanych grafik a nielen extreme2 v i865.
diky

Lubo

Dňa Po 19. Apríl 2004 13:08 Kocur napísal: