OT: nutnost ptr recordu (Was: Re: [linux] nemozem poslat mail)

Peter qalt na stonline.sk
Úterý Duben 20 20:17:16 CEST 2004

On Mon, Apr 19, 2004 at 11:32:26PM +0200, Tomas Hoger wrote:
> skusal si nejake smtp auth patche pre qmail?  google nasiel napr.
>
>   http://tomclegg.net/qmail/
>
> alebo
>
>   http://www.fehcom.de/qmail/smtpauth.html
>
> zda sa ale, ze qmail-remote patche vedia ale base64 kodovanie.  nechcel by
> si potestovat a dat vediet ;).  celkom by ma zaujimalo, ci je to
> pouzitelne... ;)
>
> th.

... aj by som chcel, len momentalne trpim nedostatkom casu, ktory mi rado
konzumuje studium menej zujimavych veci :)
niejaky ten tyzden to asi bude musiet pockat ale urcite sa na to pozriem

Peter