[linux] qmail (was nutnost ptr recordu)

Peter qalt na stonline.sk
Úterý Duben 20 20:57:16 CEST 2004

On Tue, Apr 20, 2004 at 01:41:38PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> qmail je podla mna software uplne nevhodny na pouzivanie...
> http://www-dt.e-technik.uni-dortmund.de/~ma/qmail-bugs.html
>
> takze odporucim radsej nieco co funguje ako ma - courier, postfix,
> sendmail, vsetky smtp autentizaciu podporuju.

casto som narazal na vyjadrenia ze ak mam sendmail nech radsej prejdem
na nieco co sa vraj jednoduchsie konfiguruje jednou z alternativ bol
casto qmail tak som to s nim skusil
rozbehat ho nebolo nic strasne aj ked sa mi zdal trochu netypicky a aj
som uvazoval ze ho asi raz zamenim za nieco ine
ale az do nedavna fsetko fungovalo tak ma do toho nejako netlacilo

tazku hlavu si z moznosti nedorucenia nerobim aj preto ze extremna vytazenost
jedineho mailoveho servera ktoreho mam cest byt adminom cini asi 1-5 mailov von
za tyzden :)

takze beriem na vedomie a urcite prehodnotim

( hmm... vravite ze postfix... preco nie... )

Peter