[linux] debian package preferences

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Středa Duben 21 17:55:13 CEST 2004

Ahojte,

   mam mixed system (stable/testing). Chcel by som novu instalaciu ineho
   systemu ale s rovnakymi balickami, nie vsak s rovnakymi verziami. Ide
   mi o to, ze niektore balicky mam nastavene, ze su z testingu, ostatne
   su zo stable a preferencia (default-release) je stable.

   Moja otazka: ako zistim, ktore balicky maju release testing a ktore
   stable. Hladal som v manualoch a mozno jedina rozumna vec, na ktoru
   som natrafil je apt-cache policy nazovbalicka a odtial to nejak
   vyperlit podla zdroja (ked je to z adresara testing, tak to je asi z
   testingu). Ale tato metoda sa mi velmi nepaci. Nejake hinty?

    J.

--
Juraj Bednar
http://www.jurajbednar.com/