[linux] debian sarge

KÁČER Daniel Daniel.KACER na assetsoft.sk
Čtvrtek Duben 22 07:36:12 CEST 2004

Ahojte,

skusal si uz niekto nahodit unofficial verziu sarge 3.1 ?
Mne to robi ten problem, ze ked spustim instalaciu a pri detekcii partitions na disku to vyhlasi, ze instalator nemoze pokracovat..
skusal som to na 2 roznych kompoch a nic, potom som skusil zrusit existujuce partition, aby tam ziadna nebola aj tak to hlasi to iste...
na jednom kompe mi vyhlasi v debug install konzole (F4)... zze nevie najst libuui.o library, ktore potrebuje program partitionise a na druhom nehlasi tuto chybu ale padne to na tom isto mieste...
uz som z toho zufaly, nemate niekto s tym skusenost ? ci robim nieco zle...
este ma napadlo, pozriet si install document, ci sa nahodou nieco rapidne nezmenilo pri instalacii deb sarge, sice som to este nepozeral, ale sa mi to zda trosku na hlavu, ze takato zakladna detekcia by sa zmenila...

D.