[linux] UPS viacej portov

Maros Franko franko na omnicom.sk
Čtvrtek Duben 22 08:40:33 CEST 2004

Ak su tie PC na LANke mozes skusit NUT. Ma to server (PC kde je UPS) a
klienta. Ak nie su na LANke asi by sa to dalo tiez dako hacknut ale bolo
by to zlozitejsie.

offtopic
rules?
<noflame>
Prepacte, nechcem rypat, ale casto chodia do konfery odpovede ako poslal
Martin. Je fajn, ze su ludia ochotny pomoct a napisu, ale napr.
konkretne jeho otpoved ma len velmi malu informacnu hodnotu.
Teda niekedy aj vediet, ze to ide je super, ale AKO??? to je casto
d<olezitejsie. Tot vsjo.
Prajem vsetkym pekny den.
</noflame>