[linux] filter na hlasky antivirov

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Duben 23 16:01:15 CEST 2004

On Fri, Apr 23, 2004 at 03:27:44PM +0200, Juraj Bednar wrote:
> Ahojte,
>

>  nemate niekto akykolvek sposob filtrovania do postfixu/procmailu na
>  hlasky cudzich antivirov o tom, ze niekto im poslal virus? Ako iste
>  viete, su vacsinou nanic, kedze moderne virusy aj tak menia hlavicku.
>  Nejaka zbierka od najbeznejsich antivirov by mi dost pomohla.

Mne uz tiez lezu na nervy. Myslim, ze tych antivirov je strasna spusta
a vacsina z nich povoluje uzivatelovi definovat vsetky udaje,
podla ktorych by si to mohol filtrovat. Co som si ja vsimol,
tak malokedy mi pride nieco, co som uz niekde videl. Vacsinou
pride stale nova a nova hlaska. Rozmyslal som o tom, ze budem
na kazdu takuto hlasku posielat nejaku odpoved, ze si podobne
hlasky nezelam zasielat (Myslite, ze sa to da povazovat za spam?
Mozem ich zazalovat? :-)

		SAL