[linux] filter na hlasky antivirov

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Duben 23 17:28:14 CEST 2004

On Fri, Apr 23, 2004 at 04:00:21PM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:
> Mne uz tiez lezu na nervy.
Mne nie "uz", ale "uz dost dlho", od sobigu-f v auguste.

Odporucam spamovy filter crm114 (http://crm114.sf.net), pisali o nom aj na
slashdote, kazdy si ho sice musi vytrenovat, ale je to lepsie ako ked som
predtym mal spamassassin vratane bayes. Spolahlivo mi to odfiltruje aj tie
antivirove poplasne spravy, a negativa mam mozno 2* za tyzden, pricom denne mi
dojde niekolko stoviek mejlov (plus niekolko tisic virov ktore zahodim este
predtym nez dojdu k crm114).

> 		SAL
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper